Söndag 30 januari

Denna vecka har varit toppen, det har känts ganska bra med engelskan och jag har hunnit med alla uppgifter för denna vecka. Sen att Erik får läsa igenom det jag skriver och göra massa ändringar är en annan sak ;) Jag har aldrig varit bra på engelska men nu har jag faktiskt börjat få upp ögonen för det och det känns som att jag lär mig lite mer för varje dag.

Förutom plugg har veckan bjudit på ganska många dagar med sol och härligt väder. Jag älskar när det är runt -10 ute och strålande sol :) Under mina lediga stunder har jag passat på att vara ute så mycket som det bara går och när jag är ute så springer jag, åker skidor och går långa promenader, härligt. Tyvärr har jag inte kunnat rida varken denna vecka eller förra då det är isgata precis överallt hemma i Fjälster, det går inte ens att komma ut ur hagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0