Sommarlov

Ja nu har jag alltså haft sommarlov i en vecka, därav min frånvaro. Första veckan på den här sommaren har varit bra, det har varit sol, sol och sol, jag har premiärbadat, cyklat två motrionscykellopp, fyndat på loppis och en auktion, jobbat ett par dagar, ridit, umgåtts med Erik, träffat vänner, sprungit, pysslat osv.

Det är mycket jag vill göra och få gjort nu när jag är lite ledig. Jag jobbar denna vecka men bara fyra dagar varav två korta pass så det räknas inte riktigt. Förutom allt det där jag vill få gjort passar jag på att bara vara också, sova, sola, pyssla lite med det jag känner för. Jag älskar friheten av att inte ha några studier hängandes över en, det är ovärderligt!!

Just nu har jag mycket tankar i huvudet, ett riktigt stort projekt är på gång! :)



Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Så skönt med sommarlov! Å det låter spännande med projektet... KRAM

2011-06-09 @ 20:23:17
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0