Valdemarsvik

Befinner mig just nu hemma hos kusinerna i Solberga. Anlände till mormor i eftermiddags och hade en trevlig stund med henne innan jag åkte ut hit. När jag kom hit startade jag med en springtur och sen gick Louice och jag en härlig promenad ner till havet. Lite sugen på att bada blev man ju men 16 grader kändes lite för kallt.. Men är det bra väder imorn ska jag överväga ett dopp ;)

Ska spendera natten här och imorn får vi se vad vi hittar på. Skönt att åka bort och bara vara ibland, få bli lite ompysslad och slippa tänka på alla måsten där hemma!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja vi får försöka få ihop nån dag men det är ju så svårt bara. Ja precis bättre att göra nåt användbart av det för broderierna och spetsarna är ju så fina men oftast är det några fläckar på som förstör. men till kuddar blir det ju bra.

2011-07-15 @ 14:46:52
URL: http://emelieerlandsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0