Måndag 28 mars

Måndag igen och jag ser fram emot en ny vecka! Ny kurs påbörjas idag och det känns alltid spännande. Skönt att ha lämnat det andra bakom sig och roligt att få sätta sig in i nya böcker och annat. Har dock ännu inte fått hem de böcker som ska läsas denna vecka men jag har en skrivuppgift som jag har påbörjat. Eftersom solen skiner sitter jag givetvis på balkongen och pluggar, det gäller att njuta när man kan!

Efter två långa löppass i helgen ska jag bara promenera idag, ska ge mig ut på en riktig långpromenad efter lunch sen. Det går mycket lättare att plugga om man har lite inplanerade pauser. Jag har en förmåga att ständigt ta paus annars ;)

Idag är det för övrigt exakt ett halvår tills jag fyller 22 år, herregud vad tiden går fort!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0