Trött på att vara sjuk

Har nu varit sjuk i snart två veckor (imorgon) och det är bland det segaste jag har varit med om tror jag. Det är dock inte lika jobbigt som när jag var sjuk i flera veckor i höstas, som tur är. Jag har varit förkyld, haft ont i halsen, varit orkeslös och hostat, nu är det mest hostan kvar och orkeslösheten förstås. Vid lunch tid idag gav jag mig ut för en lugn promenad för att jag behövde en paus i plugget och kände för lite frisk luft. Det var skönt att komma ut men jag blev riktigt trött av det. Får nog helt enkelt räkna med att ge återhämtningen några dagar till innan jag kan komma igång med träningen. Just nu längtar jag efter en härlig löptur i solen!


Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ser att även du har fått varit sjuk länge, vilken trist vinter detta varit! Vi är så många som legat sjuka länge, men vi får hoppas att vi blir krya å får njuta av våren istället <3 KRAM

2011-03-08 @ 10:24:45
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0