Dagarna går som på räls..

Jag vet att jag tjatar otroligt mycket om att tiden går så fort men det är verkligen så just nu. Denna vecka bara springer iväg och jag hinner inte med hälften som ska göras och absolut inte det jag vill göra.. Eftersom jag bara har cirka två veckor kvar med studierna är det ganska mycket som ska göras. Dessutom har jag jobbat i Silverdalen igår och idag och ska göra det även i morgon. Även om jag får skylla mig själv att jag inte riktigt hinner med allt när jag jobbar så vill jag inte tacka nej för det ger mig så otroligt mycket!!

Nu ikväll har jag i alla fall hunnit med en springtur och det var skönt och välbehövligt. Jag har haft ont i ryggen de senaste dagarna, tror det kan bero på att jag är ovan vid att stå upp så mycket som jag gör när jag jobbar.. Så en löprunda satt verkligen på sin plats, efter tio minuter kände jag hur ryggen slappnade av och mjuknade till lite.

Imorn blir det till att gå upp tidigt då Erik ska jobba förmiddag så jag har åtagit mig att ge kalvarna innan jag ska åka och jobba. Dessutom måste jag ut och gå med Molly så nu blir det hopp i säng för att orka med morgondagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0