Krön Runt

Igår deltog jag i Krön Runt. Det är ett cykellopp på ca 23 kilometer runt en sjö i Vimmerby som heter Krön. Det är en härlig runda med fin natur och utsikt över sjön.

Jag cyklade även först till Fjälster för att sen åka med pappa in till Vimmerby där vi mötte upp bland annat storasyster och Gunilla. Vi hade följe hela vägen och svarade på tipsfrågorna tillsammans. När vi var i mål hade Hanna och jag bestämt att vi skulle cykla ihop hem till Fjälster så vi gav oss iväg. När vi närmade oss bestämde vi (Hanna) att vi skulle ta en extra-sväng. Sagt och gjort, det blev en ganska bra bit till.. Till detta hör att jag sen cyklade hem till Vena igen senare på kvällen. Sammanlagt trampade jag runt 7 mil. Det känns idag kan jag lova!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0