Sista uppgiften är inskickad!

Idag har jag skickat in sista uppgiften för denna terminen, det känns otroligt skönt!! Nu är det bara redovisning kvar på onsdag. Och skulle det vara så att uppgiften måste göras om är det inte hela världen för sen har jag ju inget annat som ska fixas. Så på onsdag klockan halv tio kan jag förhoppningsvis ta sommalov från studierna!!

Jag har även varit i Silverdalen idag och jobbat och ska även dit imorgon, det är roligt! Det kändes dock att det var måndag idag både med tanke på lite pratiga elever och mitt trötta huvud. Får hoppas på en lugn tisdag helt enkelt ;)

När jag kom hem tog jag en promenad för att bli av med huvudvärken och rensa tankarna lite. Som vanligt tog det inte lång tid innan det problemet var löst.



Längtar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0