Torsdag 26 maj

Tentan är gjord och den kändes överkomlig. Den var trots allt på fyra timmar så det fanns tid till att kolla upp saker i boken. Jag kan dock inte säga om jag har klarat den eller inte. Skulle det vara så att jag inte har klarat den känns det inte jobbigt att få en chans till. Det kändes bra i alla fall.

Har skrivit lite på min sista inlämningsuppgift nu men jag hittar inte riktigt inspirationen så ska bege mig ut på en promenad. Tänkte springa först men det känns som det är för varmt för det just nu så et får vänta till senare tror jag.

Fick mina lönebesked idag och det trillar faktiskt in lite pengar den här månaden också. Det är skönt att jag lyckades få ihop några timmar i april för den här månaden får jag bara hälften av vad jag brukar få från CSN. Men som det ser ut nu ska jag klara mig ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0