Effektiv lördag?

Jag som sett fram emot helgen hela veckan har nu gått och blivit förkyld och lite hängig.. Jag som hade tänkt att jag skulle få så mycket gjort har mestadels gått och dragit benen efter mig känns det som. Lite har vi fått gjort i alla fall; fixat med några lampor, gjort klart städningen på vinden, lackat hallgolvet på övervåningen en gång, klippt ner de sista blommorna i rabatten och krattat löv. Sen har jag ridit båda hästarna med, tur att det ger lite extra energi!!
När jag gjort detta kände jag för att vara lite kreativ och började på en krans av mossa. Dock blev det inte riktigt som jag tänkt mig så får nog fortsätta lite på den ;)


Hmm, den ser inte så mycket ut för världen här..



Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Jag tycker ditt hjärta blev fint <3 Å blommande blommor?!?! Här har vi nu snö.... KRAM

2011-11-21 @ 10:11:45
URL: http://lurans.blogg.ses

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0