En måndag i november

Har idag fått en hel del gjort, gick upp tidigt och for ut till Tälleryd. Jobbade ett par timmar med mitt examensarbete och läste en hel massa avhandlingar och forskningsresultat.. Känslan av att iallafall komma någon vart börjar infinna sig.

Lagom för ett avbrott i studierna kom pappa med ett lass hö som vi lastade av och eftersom det var så underbart väder tog jag en lång travrunda på Charlie. Sedan ville jag njuta lite till av vädret så då förlängde jag pausen med en springtur i skogen. Hade bestämt mig för att hitta en ny runda och det gjorde jag allt, men jag vet inte om jag kommer hitta den igen ;)

På husfronten har det alltså inte skett så mycket idag förutom att jag har varit och kollat lite tapeter till finrummet som står näst på tur att göras om.. Det rummet visade sig dock vara svårare än vi trodde att hitta rätt till..
Bild tagen för ganska exakt ett år sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0