Helgen blev ganska bra ändå!

Den sega lördagen behövdes nog, efter en ensam kväll hemma med vilande och lite blandat pyssel var jag lite piggare igår igen. Dock hänger förkylningen i och är nästan värre idag.. Igår fick vi i alla fall lite gjort och vi rensade i boden, det var en hel del grejer som skulle brännas så det blev ganska mycket plats när vi var klara. Skönt att ha det lite överskådligt! Även garaget hann vi börja med och nu går det in en bil i alla fall ;)

Igår kväll blev det även bio med Hanna, Micke, Kristin och Erik. Vi såg den nya Twilight filmen och den var otroligt bra! Längtar till nästa kommer och ska nog läsa den boken igen när jag är klar med mitt arbete!!

Idag har jag vart hemma och pluggat hela dagen, tog en paus och åkte och handlade mat men annars har jag suttit vid datorn hela dagen och det känns i huvudet kan jag lova. Har fått en hel del gjort i alla fall men måste nog sitta med det någon timme till ikväll.. Men innan dess ska jag åka ut till hästarna och borsta lite på dem!

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Hmmm jag inser att jag verkligen måste ha missat något, Twilligt har helt gått mig förbi, får nog ta och läsa/se under julledigheten. KRAM KRAM

2011-11-22 @ 20:13:34
URL: http://lurans.blogg.ses
Postat av: Emelie

Ja det har varit mkt tråkigheter ett tag. Först gick Henrics farfars syster bort och ett par veckor efter det gick även hans farfar bort så har varit lite tuffa veckor. Men hoppas vi slipper fler tråkigheter nu.

2011-11-22 @ 23:45:44
URL: http://emelieerlandsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0