Måndag 23 april

Denna vecka inleds med träningsvärken sedan helgen!! Kristin, Amanda och jag var i Kalmar i lördags för att vara med på ett prova på pass av Military Training. Otroligt roligt var det och jobbigt! Och träningsvärken avslöjar att jag då tränade muskler som jag aldrig tränat förut ;) Synd att denna träningsform inte finns närmre. Men mycket av det går att göra under springturerna, det gäller att se möjligheterna i allt. Dock går träningsformen ut mycket på samarbete och gruppdynamik så det blir väl svårare kanske. Men helt klart värt en resa ner till Kalmar.

Idag är det återigen måndag och det har varit jobb för hela slanten. Även denna vecka fylls eftermiddagarna av utvecklingssamtal som gör att jag inte hinner/orkar med så mycket.. Imorgon ska jag dock sluta tidigt och rida på eftermiddagen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0