Påsklov

Har nu efter tre dagar på mitt nya jobb påsklov, skönt. Nya jobbet känns bra och det kommer bli två roliga månader fram till sommaren. Dock saknar jag mina sexåringar och 1:orna i Ankarsrum.. Tur att jag är ledig på tisdagar så jag kan hälsa på dem :)

Lovet har börjat bra, torsdagskvällen tillbringade jag i Hultsrred hos Jennifer tillsammans med henne, Angelica och Sofie, det var trevligt. Igår var Fanny och jag i Fjälster på Annelies skogsdag, det var roligt! Sen blev det en mysig kväll hemma med världens bästa sambo. Idag bestämde vi oss för att åka till Kalmar och kolla lite på stan samt Ikea. Nu har jag en kväll för mig själv här hemma!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0