Lördag

Denna  lediga sportlovsvecka har rullat på fort men jag har fått mycket gjort. Hästarna har fått motion och jag har äntligen kommit igång med löpandet igen. Göteborgsvarvet känns dock långt bort rent konditionsmässigt just nu, men tidsmässigt börjar det närma sig!!

Har även plockat och styrt en massa i huset, nu börjar grejerna komma på sin plats och det är skönt att inte längre leva i kaos. Idag passade jag på att sortera all tvätt vi samlat på oss sedan vi flyttade. Tvättmaskinen blir inkopplad i början av nästa vecka och då är det skönt att ha det sorterat.


Nu ska jag ut en stund i eftermiddagssolen och sen är det dags att börja göra sig redo för kvällen! :)


Kommentarer
Postat av: Sophie

Guuud så fint ni har fått det emma, rena drömhuset! Blir ju avundsjuk vill också renovera ett helt hus ;)

2012-02-26 @ 10:59:56
URL: http://[email protected]
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Så skönt det lät att du kommit igång med löpningen, det är nått jag förestatt mig att göra då det börjar våras... KRAM!

2012-02-26 @ 18:43:00
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0