18 mars

En bra helg lider mot sitt slut men det känns ändå okej att det är måndag i morgon efter en bra helg! Helgen har bjudit på ridturer med Fanny, kalas hos farmor för Isabelle och Ida-Lee, springrundor, ute- och innefixande, husesyner och nattgäster i form av Fanny, Isabelle och Cornelia m.m.  

Nu är jag precis inkommen från en springrunda i skogen där jag mötte två stora älgar! Det är underbart att det är ljust fram till efter sex, man hinner så mycket mer då.




Gammal bild på mig och Ida-Lee


Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Vilken härlig bild, får en att längta efter sommaren <3 Å så härligtdet låter med springrundor i skogen, så snart snön tinar så ska jag komma igång... Trevlig helg!

2012-03-23 @ 20:14:04
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0